hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det vĂ€ldigt tufft i livet sĂ„ finns Ă€ndĂ„ hoppet kvar. <3

Suck... 😳

Kategori: AllmÀnt


Jag funderar pĂ„ att öppna en överklagansbyrĂ„. Det Ă€r ett heltidsjobb nĂ€r man har med kommunen att göra. 
Jag har precis fĂ„tt ett brev frĂ„n förvaltningsrĂ€tten med ett avslag om ett Ă€rende för att det Ă€r dags för nĂ€sta. 
Varför ska man Ă€ndra pĂ„ det som har fungerat i nĂ€stan 20 Ă„r? 
Jag har haft assistans men nu ska jag tydligen ha hemtjĂ€nst istĂ€llet. 
Inget ont om dom, men jag mĂ„r inte bra av att ha mĂ„nga olika personer som ska hjĂ€lpa mig som inte kĂ€nner mig sĂ„ mycket som behövs för att jag ska vara trygg. 
Men men. Jag ska nog gĂ„ i ide tills dess att jag har fĂ„tt svaret frĂ„n förvaltningsrĂ€tten. 


Men vi har hĂ€rligt vĂ€der iallafall. 
Kram ♄ 
Kommentera inlÀgget hÀr: