hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

11 September -17

Kategori: Allmänt

Det har redan gått 16 år sen attacken i USA som tog så många liv.
Saker som händer runtomkring blir bleknar när man tänker på vad som egentligen hände. 
Fruktansvärda handlingar!!
 
Här hemma på min gata på ön har jag inte gjort många knop. 
Lagat mat och sen har det est varit rodelträning för hela pengen! :-)
 
Men som tur är så finns det ljusglimtar som gör att det är lättare att se framåt.
Goa grannar som ringer eller dyker upp spontant, trevliga samtal med mina nära, och när mobilen sen plingar till av ett meddelande av någon speciell person, dåär det gött att leva! :-)
 
Ska titta på den åttonde säsongen av 24. Så hör jag inte av mig så är det bara för att jag umgås med Jack Bauer! :-)
 
Ta hand om varandra! 
Kram
 
Kommentera inlägget här: