hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

29 Maj-16

Kategori: Allmänt

Igår var jag och Åsa i klova och hämtade ut min vinst som jag vunnit i en tävling på Facebook. Det blev en jättesnygg baddräkt ifrån Butik Josefin. Sen var vi runt i några andra affäret och sen var en kompis här och försökte laga min gamla dator...
Mors dag idag... Känns inte så viktigt eftersom mina killar får mig att känna det som att det alltid är mors dag.
Men jag var hemma hos min mor och firade lite och sen var det bara att gå hem, ta medicin och vila min förbaskade kropp. :-( Leden som skulle vara stelopererad i mitt vänstra pekfingen har "lossnat" och ger rejäla smärtor så i orgon blir det till att försöka få tag i både neurolog och handkirurg.
Ha en go söndagskväll!
Kram
 
Kommentera inlägget här: