hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

28 Februari-16

Kategori: Allmänt

Är väldigt fundersam över hur vissa människor tänker... Hur kan man få för sig att ta in en annan persons katt? Sotis brukar vilja vara ute på kvällen men vill oftast komma in senast midnatt, men ibland väljer han att ligga kvar ute i förrådet. Det har varit lugnt ett tag nu men i förrgår kom han inte hem på natten och var inte ute heller och samma sak inatt. När han sen kommer hem, vid 10 på förmiddagen är han inte hungrig och går bara in och lägger sig i ett fönster. Jag har sagt till personen att Inte ta in honom eller ge honom mat eller vatten men tydligen är jag inte snäll nog mot honom. Är det konstigt att jag blir arg och ledsen? Jag ger honom det han behöver. Men tydligen är jag en dålig djurägare. Jag har varit uppe flera gånger varje natt och kollar om han vill komma in men han har inte synts till. Det är fortfarande kallt nattetid... Usch för såna människor!!!
Ha en bra söndag!
Kram
 
Kommentera inlägget här: