hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

19 April-16

Kategori: Allmänt

 
Sitter i soffan med en kopp kaffe, kollar på Facebook och förundras över hur duktiga vissa människor är. Eller iallafall vill vara. Det är träningsbilder, hälsosam mat och välordnat hem... Är det vad alla strävar efter?
Då är jag nog inte speciellt poppis. Rent har jag det allt, men jag tycker det viktigaste är att vara frisk och må bra inombords. Inget fel med bra mat och träning, men det går till överdrift i många fall.
Jag vill inte att någon tittar nedlåtande på mig för att jag inte är vältränad eller äter så sunt som jag ska. Jag vill att människor ser mig som den jag är! En person med bra och dåliga sidor, mysdress eller finklädd, glad eller ledsen. En helt vanlig person helt enkelt. Tänk på att alla smärtor och handikapp inte syns!!!
Kram
 
Kommentera inlägget här: