hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

Jag är fortfarande inte förvånad 😠.

Kategori: Allmänt

Wow, det går att sova nästan en hel natt, nu med den nya medicinen! Skönt tänkte jag. Håller på att trappa upp den till en dos som passar mig. 
Äntligen något som går min väg...
Jag fick njuta av att vara positiv tills kl halv tre, då ringer telefonen och det är min biståndshandläggare.
"Du har fått avslag på inhibition men du får ha kvar den personal som du haft till vecka 37."
Sen så får vi träffas allihop och diskutera hur vi gör sedan. 😢
Jag har haft hemtjänst i assistentliknande form i snart 20 år, men nu ska jag inte få det. Hemtjänst är jättebra, men det fungerar sämre för mig. 
Så nu ska det vara mer möten, mer oro och mer stressrelaterade sår... 
Men jag fick iallafall sova gott inatt! 
Häppi tisdag 😠



Kommentera inlägget här: