hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

12 September-17

Kategori: Allmänt

Hösten är verkligen på väg!! Det blir väldigt fort mörkt på kvällen och det blåser kallare vindar....
Då är det skönt att kunna krypa ihop i soffan under en filt med en bra ljudbok, levande ljus och massor av kaffe!
Jag gillar hösten!!
Har varit på Öckerö idag. Måste till apoteket var fjortonde dag och hämta mina mediciner som jag behöver för att kunna existera. Förutom min neurologiska sjukdom så har jag även högt blodtryck och sviktande sköldkörtel. Lägger man även till vänster grenblock i hjärtat så blir det en fantastisk blandning... Tror du att jag behöver säga att risken för magsår är överhängande?
Men det är inget att hänga läpp över! Det är bara att göra det bästa av situationen, men ibland är det lite svårare att se någon ljusning...
I morgon är det en ny dag med nya möjligheter.
Ta vara på dig själv och dina nära och kära!
Kram
 
Kommentera inlägget här: