hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

Mors dag!

Kategori: Allmänt

Trött efter gårdagens eskapader. Ont i vänster sida och huvudvärk. Inget bra alls.
Mina killar var urduktiga igår och det var så gott att se att dom är så härliga mot varann! Då blir jag extra
stolt över att jag är mamma till dom två!! Det behöver det inte vara mors dag!
I morgon blir det två läkarbesök. Känns ganska jobbigt. Men man får hoppas på det bästa. Det är ju tur att man
blir ordentligt undersökt. 
Nu ska jag nog försöka slappna av och ta en kopp kaffe. I morgon är en annan dag och förhoppningsvis kommer solen snart att infinna sig så att det blir sommar och badväder! Ha en go kväll och ta hand om era nära och kära! En dag är det för sent!
Kram
 
Kommentera inlägget här: