hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

F U C K C A N C E R ! !

Kategori: Allmänt

Såg en filmsnutt på Facebook om en liten kille som hade cancer. Varför drabbas så många av denna helvetessjukdom?
Den slår ut människor överallt. :-(

Min pappa fick cancer i gallan. Från det att han fick diagnos tills han dog tog det tre veckor. Den 12 november är det 8 år sedan. <3

Vad har hänt eftersom det bara blir fler och fler? Det kan ju inte bara vara att det finns bättre metoder.

Jag blev opererad för cellförändringar i mars i år. :-( Nu har jag tagit nya prover och väntar på provsvar. :-(
Men förhoppningsvis fick dom bort allt vid operationen.

Har haft en ganska bra dag idag. Om det beror på att det varit svalare eller om det bara varit bättre vet jag inte, men jag är glad iallafall.

Helgen är ett oskrivet kapitel. Hoppas jag får något bra att fylla det med.

Kram till er som läser mina tankar. <3

KOMMENTARER:

  • ♀ THE REVOLT ♀ säger:
    2014-07-31 | 20:54:23
    Bloggadress: http://TheRevolt.blogg.se

    Jag beklagar det där som hände din pappa!<3 :/

    Och ja, cancer är en hemsk sjukdom!!:'(

    Svar: Det blir bara vanligare och vanligare. :-( Tack <3
    Paula .

Kommentera inlägget här: