hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

Förkyld, förvirrad och less, men långt ifrån besegrad! 🍀

Kategori: Allmänt

Feber och ont i kroppen är ingen höjdare. Men det är inte lätt att hålla sig borta från alla smitthärdar. Tur att jag har ljudböckerna, Netflix och underbara människor runt omkring mig, både släkt och vänner ♥️
Helgen ser ut att bli väääldigt lugn. En promenad per dag på sin höjd. 

Det drar ihop sig till att jag ska få en förändring med min hjälp som jag har haft i nästan 20 år och det skrämmer mig. 
Varför ska något ändras som fungerar? 
Det förstår varken jag, släkt och vänner, läkare eller assistenter. 
Håll tummarna för att förvaltningsrätten inser att beslutet är fel. 

Nu ska jag fortsätta kolla på serien Oz, dricka kaffe och sen så är det bara sängen som gäller. 😄 

Något som är väldigt positivt i allt detta är att medicinen, Sativex, fungerar väldigt bra så jag kan sova utan att vakna av smärtan iallafall ♥️ 
Ta hand om dig och dina nära och kära! 
Kram ♥️ 
Kommentera inlägget här: