hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

25 September -17

Kategori: Allmänt

Hur länge ska denna förkylningen sitta i tro? Var på bättringsvägen i helgen men igår började jag frysa, få ont i kroppen och känna mig hängig. Men det blir väl bra en vacker dag... ;-)
Lyssnar på den femte boken i serien Millennium. Det känns sm att den nya författaren har lika bra skrivarförmåga som Stieg Larsson. Kan verkligen rekommenderas. Sen att det är Stefan Sauk som läser gör det hela bara så mycket bättre.
 
Jag förstår inte hur vissa människor fungerar. Bara för att man har träffat en person i några få månader så kan man inte veta så mycket om den andre. Kanske ska tänka sig för vad man skriver och säger...
Men personen kanske inte är dum i huvudet,utan har bara otur när den försöker tänka!
Gör om och gör rätt!!!
 
Är orolig och nervös inför hur vissa saker kommer att bli framöver. Även det kan ju sätta sig i kroppen.
Håller tummarna för att det går bra med allt och att det är lätt att fixa.
 
Ska ta en tidig date med John Blund och hoppas på att allt löser sig till det bästa!
Ta hand om dina nära och kära och ta ingenting för givet.
 
Kram från mig till dig!
 
Kommentera inlägget här: