hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

24 september-16

Kategori: Allmänt

Hoppas att ni som läser min blogg inte ger upp hoppet om att få några uppdateringar, det kommer så småningom. Jag har haft en bra sommar och början på hösten har även den varit bra. Mycket smärta men även mycket kärleksfulla möten.
På onsdag ska jag äntligen få träffa "min" handkirurg. Ett ben har lossnat i min pekfingerled och det gör att det låser sig och gör fruktansvärt ont. Men förhoppningsvis kommer detatt bli mycket bättre när det är opererat och färdigt. Det är dock väldigt nervöst...
Helgen har varit väldigt lugn och förhoppningsvis blir det snabbt onsdag för att sen bli en härlig helg tillsammans med en kär vän.
Ha det så bra och ta vara på varandra!
Kram
 
Kommentera inlägget här: