hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

3 Maj-16

Kategori: Allmänt

Spännande tisdag har det varit. Började med ett besök på vårdcentralen. Eftersom dom inte kunde förstå vad som är fel med mig fick jag en remiss till akuten på Sahlgrenska. Väl där gick det fort. Kom in redan efter en halvtimma. Inte hellller denna läkaren hade sett något liknande så det fick bli fototagning och konsultation med fler läkare. Efter mycket om och men fick han kontakt med min neurolog och det bestämdes att en medicin ska trappas ut och besök snarast efter till neuromottagningen.
Efter det kände jag var värd något gott!! Räkmackorna på londitoriet på Sahlgrenska är jättegoda! :-)
 
Nr jag satt och väntade på taxin hem loggade jag in på Facebook för att upptäcka att jag vunnit en baddräkt eller bikini på Butik Josefin på Hönö!! Blev jätteglad.
 
När jag hade varit hemma en stund knackade det på dörren och Jeanette var här och lämnade en telefonlur som hon köpt för mig,
 
Nu känner jag mig väldigt mosig i huvudet så det är nog snart dags för sängen.
Ta hand om dig!
Kram
Kommentera inlägget här: