hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

31 Maj -15

Kategori: Allmänt

Idag är det Mors dag och min brors födelsedag! Grattis till alla mammor och även till dom som gärna vill bli mamma men som inte kan! Själv så gillar jag inte riktigt sådana här dagar. Kan jag inte komma ihåg min mamma vilken annan dag som helst? Måste det vara en speciell dag? Jag älskar min mamma oavsett vilken dag det är och köper en blomma ibland, bara för att jag vill. Det är allt för många som bara gör saker för att "alla andra gör det". Många av såna här dagar är ju för affärernas skull. Barn som förlorat föräldrar i unga år mår väldigt dåligt av att inte ha sin mor eller far kvar att måla den där teckningen till eller ge den där blomman. Men men, det är underbart att ha en mamma, oavsett vilken dag det är och det hoppas och tror jag att mina killar känner också!
Nu blir det en kopp kaffe och fortsättningen på min ljudbok!
Kram
 
Kommentera inlägget här: