hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

Hoppas på en bättre dag i morgon...

Kategori: Allmänt

Det har varit en smärtfylld dag. Det känns verkligen att läkaren har opererat in lite skrot i knogen och flyttat på
en del senor. Känns ungefär som att jag får in en kniv i knogen. :-(
Men det blir väl bättre! Har ju kunnat få tvättat handen och armen iallafall.
I dag fick jag ett sms om att jag ska få testa medicinen som var på licens. Den finns att hämta på apoteket.
Ska nog försöka komma över dit och hämta den i morgon eller på torsdag.
Allt som kan fungera mot min sjukdom är bra...
Nu är det inte mycket mer som händer hos mig ikväll. Men det blir några koppar kaffe till och kolla på YouTube med roliga klipp.
Ha en bra kväll!
Kram
 
Kommentera inlägget här: