hoppets.blogg.se

Även om jag har haft det väldigt tufft i livet så finns ändå hoppet kvar. <3

Söndagskväll...

Kategori: Allmänt

Sitter i soffan och tänker på allt och inget. Har väldigt mycket smärta och känner mig inte alls i form men ändå ser jag positivt på framtiden. Känns jätteknäppt! Men vem har sagt att man ska vara normal? Har varit ute och sett mig om lite på ön med Åsa. Jag orkade inte gå så långt men en liten bit blev det ändå. Man får ta tillvara dom fina kvällarna. Det har varit ännu fler skottlossningar i Sverige och senast idag kl 18 i Biskopsgården i Göteborg blev en man skadad, oklart hur han mår i nuläget.När ska dom styrande vakna?? Förhoppningsvis blir det väl mera sömn inatt än vad det varit det senaste. Annars lär jag inte vara rolig att ha att göra med i morgon. Ha en go kväll!
Kommentera inlägget här: